lørdag den 10. september 2011

vikartimer

Hej men'sker:D

Jeg burde have blogget i går eller noget, men det magtede jeg bare ik';b
Jeg synes lige at I skal vide hvad der er sket i min uge. Helt præcist så synes jeg at I skal høre om VIKARTIMER! Her er et skema, så i kan se hvordan min uge har set ud:
Hvis I ikke allerede har regnet det ud, så havde vi vikar alle de steder, hvor der er et gult felt. Vikartimer er fint en gang i mellem, men det bliver altså også for meget. Jeg vil hellere have fri, end at stå tidligt op (jeg er B men'ske btw) og ikke lære noget. Især når det er det år hvor vi skal op til eksamen. Men når det er sagt, så har nogle at vikartimerne også været sjove.

EMNESKIFT! Jeg var lige over ved Cecil i dag, og hun har fået en MEGA sød hund. NÅÅÅRH!:) Det er en cairn terrier (sådan en har jeg også!:b) og den hedder Fernando. Cecil siger at hun helst vil have en kat, men jeg ved at hun kommer til at eeeeeeelske Fernando<3

Annemette :)

1 kommentar:

  1. Det var en mega laaaaaaaaaang uge!!!! (-:
    Tror jeg er bare bleve LIDT træt af vikarer! d;

    SvarSlet