torsdag den 8. september 2011

skole(fodbold)...

har ikk' været i skole i dag ( er ikk' syg eller noget) jeg har været ude at spille skolefodbold :D!!! sku' egentlig ikk' ha' været med, men jeg sagde, at hvis de manglede spillere, var vi nogle, der godt ku' ta' med :p det ska' lige siges, at jeg aldrig har spillet fodbold før :0) vi fik at vide, at de manglede spillere, så vi måtte jo med :) endte med at vi vandt alle vores kampe bortset fra én!!! ;D hvem tror i lige vandt guld ?? :O) (det ska lige siges at vi var en del, der aldrig havde spillet fodbold før) DET GJORDE VI DA!!!!!!!!!! :D OMG!!! så er man lidt happy nu :O) jeg spillede faktisk hele finalekampen!! ;O) hehe:) glæder mig til mine forældre kommer hjem (de er ret fodbold-fikserede) og så blære mig;)

btw. Annemette var ikk med:) det er hun sq for doven til;D

Cecil ;p

(btw. Annemette kommer nok til at blogge om flere vikar timer lidt senere ;p)

lige den sang jeg har på hjernen ;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar