onsdag den 21. september 2011

jep... vikartimer igen..

okay, NU HOLDER DET ALTSÅ!!! vi går i 9. klasse og har vikar hele tiden! (selvom det ikk har været så meget et stykke tid) men så fandt man ud af at man ska ha vikar 5 ud af 7 timer fredag. . . normalt havde det været totalt ligegyldigt :o) men nu er det altså vores sidste år i skole ;)

til noget helt andet:D "løvernes konge" blev genudgivet i går ;D sku selvfølgelig i nærmeste Stereo Studio på dagen ;p endte med at bruge 350 kr derinde ö :) (jeg kan aldrig nøjes med at købe én ting i stereo studio ;) )

hva så :) ska i høre hvad jeg har lavet i dag ;)? jeg har da set VM i enkeltstart (det er sådan noget cykel-noget) ;0) blev total overrasket over resultatet. .  men det er i sikkert pænt ligeglade med ;)


sidder lige nu og hører musik :O) det sku egentlig forestille at jeg laver lektier, but who cares ;p så jeg vil lige dele en fantastisk sang med jer



elsker bare den sang ;)

kh Cecil ;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar