onsdag den 30. november 2011

JUL da man var lille :)

Hey folks! :D
Er der andre end mig, der savner at være barn igen når der er jul? JEG FUCKING SAVNER DET!!! Dengang man var bette kom alle de gode julekalendere i fjernsynet (nissebanden!), og det var rent faktisk en overraskelse hvad man fik i gave (men det kan måske også have noget at gøre med at man ønskede sig mega meget, og nogen gange fik man noget man ikke havde ønsket sig (man blev selvfølgelig glad for det alligevel;b). I dag ved man faktisk hvad man får fra det øjeblik man er færdig med ønskelisten. Jeg elsker stadig julen, men det er bare som om, at julen var meget federe dengang.
btw der kommer nissebanden i Grønland i år og jeg GLÆDER mig helt vildt. Har savnet den gamle nissebande længe!

Er der andre end mig, der ELSKER computermusen Virus? (For jer der ikke kan huske ham så se her)


Savner hans intro sang!:)

Glædelig JUL! :) (Glædelig 1. december i morgen;b)

kh Annemette :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar