tirsdag den 8. november 2011

JUUUUL!!!!!

okaéy:) det er godt nok ikk JUL endnu, men det behøver jo ikk betyde, at vi ikk ka begynde at fejre den allerede nu :O)


- får hvert år den her vinterdepression ;( jeg hader kulde og det gør mig sur og trist ;(
så JULEN redder mig hvert år!!! JUL er bare det bedste tidspunkt på året :P JUL ka bare gøre alle glade !! :D  tror jeg ska ha en trøje hvor der står:

I <3 JUL!


og så ska der være en masse pynt på J'et, U'et og L'et. . . :O)


så her kommer endnu en julesang, der også bliver DAGENS SANG 4 :P


i 3. klasse var jeg og min klasse med i "verdens største børnekor", hvor vi var på et stadion med en masse andre skoler/klasser ;) vi indspillede nogle sange sammen med nogle halv-kendte mennesker ;)
- det her er min favorit af de sange vi indspilte :) (det betyder faktisk, at jeg synger med på den her sang:P ) :


kh Cecil :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar