tirsdag den 28. august 2012

it.. igen

vi sidder 9 piger i nogle sofaer og lader som om vi lave it-opgave ;D vi laver ALDRIG noget i it. Ann-sofie vil ikke skrive et indlæg, men hun sidder altså ved siden af mig. Drengene sidder og lader som om de laver ii ovenpå i nogle andre sofaer så vi hygger os.
Christina var den eneste der hørte lidt efter, men hun fattede ikke en skid... tror jeg brugte 3 min. på 5 opgaver eller noget. Mie spiller napoleon- et spil jeg ikke fatter og så videre. Vi har kun 20 min. tilbage, men det er fandme lang tid når man har it ;)

men mig og Rikke havde nogle sjove timer med talkursus ;) vi grinte så meget af Anders fordi han sov indover bordet..

.. faktisk har jeg aldrig nogensinde spilt så meget 7-kabale som på handelsskolen ;D vi har det lågsus ;0)



Ann-sofie har valgt sang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar