tirsdag den 4. oktober 2011

...

Som I måske har lagt mærke til så er det Cecil der har skrevet, så jeg synes ogs at jeg skulle skrive lidt:) Sidder og ser 'vild med comedy' med Yeppa. Han er sq sjov nok;b Heh. . . så skulle de lige give point, og så er der en der siger: ' Han får sq 6, og med det hår får han ogs brug for det!' Ved ik' om det var meningen at det skulle misforstået, men det blev det;b
Ved godt at jeg har dårlig humor, men nogen skal jo ha' det . . .
Nu jeg taler om dårlig humor så vil jeg lige spørge jer om noget: Hvordan staver men til kage?
'k, a, g, e?!' vil du sikkert svare. Det er forkert! Det staves k, a, e, n, h, j, ø, r, n, i, n, g, g, e! Det er fordi der er et stump enhjørning i 'kage' ;b
Lol, jeg ved det godt, men klokken er 00:33 så jeg synes det er okay at have dårlig humor. . .
;b

Annemette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar